my post , :)

Sunday, October 23, 2011

Byk2 story maw post hehe:)

Da lma kot xpost kt blog aku nie..sjk msk uniten pejam celik da abis sem stu kt uniten..dri sem stu aku aw erti bedikari bejauhan dri mama ayh Mla2 sdh sbb bejauhan dri famili tpy lma2 da besa :) kdg2 mmg nk balik tpy fkir kos agy duet n jgak cuti pon skjap je so better aku pulang msa cuti panjang kn.. Di uniten muadzam shah aku knai dgn tmn2 yg bwo..housemate aku smua best2 lawak dohh memang kamcing la kmy..house mate aku nma izwan zahari,wan hafeez roslan n gak hafiz hisham.. Dua ambik akaun n seowg biznes . Tpy da subjek kmy sma.. So blh stdy sma2..n then kenalan dgn senior2 hehe..sjk msk as jady penghulu msa orientasi..owg knai kn tpy aku xknai sgt owg..soe klaw xtgur sgt.. Just aku jns mcm diam..hehe.. Senior yg aku paling rapat adalah abg hadi..dya bek,comey sgt n gak ska snyum..n dya jns yg da faham dgn idop mcm mneww..reti klaw handle masalah or pandai bwrkomunikasi dgn smua owg dgn petahnya bckp dpn smua owg..dya merupakn biro program so terbek la dya handle program kn :) da byk tgk dya jady program terbek laaa..aku syg dya sgt sgt sgt! Merupakn hrta karun yg aku syg dlm idop nie..mama ayah pon knai dya siap beri hadiah aku aw dya boleh jga aku disna..aku xrugi dpt abg mcm dya..even kmy xbertalian darah tpy hati kmy bertalian :) *haha ayat .. Our hearts connects it.

Skrg nie da mula sem 2 diuniten stakat nie alhamdulillah smua oke cuma pelajaran kna struggle laa sbb last sem keputusan agak xpuas..huhu mintax2 oke la this sem..huhuhu..

Cuti deepavali nie aku trn kl hehehe..stay umah abg hadi..famili dya smua bek2 tmbh ank saudara dya..best2 kak ana msk sedappp!!!kenyang sgt!!seyezly first time mkn tempenyek hehehe..dpt p wangsa walk men bowling for the first tine menang kalah abg hadii *bangga skjap heheh :P..then mkn nsi ayam penyett SUMPAH PEDAS nsib bek xskit pwottt tpy the next day bgn pgy hahaha date dgn tandas...

Lps to p klcc yeahhhh!da lma xp seyezly aku p msa kecik dlu huhu akhrnya da besaq still benafas boleh agy jejak di klcc yeahhh :) SHOPPING rr pew agy..hehhe.. Bli sluaq pendek n gak bju :) n jgak bli album snsd the third album hahaahahah!!! Appy xterkata balik umah mama bising la gak shopping sakan hehehehe...

To je kot aku bk post...insyaallah akn kembali aktif ye in msa dpn..p/s aku lpa bwk blik psp huhuhu..nsb toii xpew nsb da kt abg hadi heeee~ thanx abg hadi :))) assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment